Thursday 26 January 2012

Tension punya pasal

Masa cutiku akan tamat tidak lama lagi....time cuti macam ni seperti biasa tak banyak benda nak buat...cutiku ditemani dengan MR.ASSIGNMENT, layan lagu, melayari internet....nak jalan tapi tak tau nak jalan ke mana...tunggula member2 balik dari bercuti nanti baru la nak jalan ramai2...tapi rasanya masing2 lagi sibuk dengan buah hati SI ASSIGNMENT & presentation...saya pasti ramai yang x berjalan dorang punya assignment kan?? hahaha....


       muka tak nampak risau tapi dalam hati risau bagai nak rak hahahah....


hari ni mata dan muka asyik depan laptop je....bosan punya pasal la...tak tahu nak buat apa....sambil tu boleh la korek-korek maklumat dalm internet ni...download sana download sini..baca sana baca sini....mata pun penat dah...tapi bila tengok muka bayi yang comel-comel ada kurang penat sikit...(bukan anak saya ok...belum kahwin lagi tau hahah) tension punya pasal terus jadi merapu sikit... rasa macam nak gigit2 je laptop aku ni ha..
aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

tapi saya harap kerja-kerja saya tak menimbun lagi lepas ni ye....(konon)
tapi kalau dah macam dalam gambar ni....aku tak tau la apa nak jadi...tidur makan mandi semuanya ada kertas....tapi takde la sampai macam ni kan?hahaha nampak beno menipu ye...aku pun x sanggup....tak sabar aku nak habis assignment ini.....nak melalak sepuas-puasnya...hihihi...
             100% cintakuu uuu.....ow yeahh! ehem!

Saya dah tak sabar nak naik kapal terbang balik kampung! Lama berada di perantauan membuatkan saya rindu sangat balik kampung! hidup kat kampung lagi tenang...aahhh rindu semuanyala...

Home sweet home! wahai masa  cepatlah kau berlalu ya..borneo! nantikan kepulangan ku (^_^)v

No comments:

Post a Comment