Monday 23 January 2012

My New Life

Kehidupan baruku bermula pada pertengahan tahun 2011...aku kembali bergelar senagai seorang pelajar dengan erti kata lain 'Student Life ku' kini kembali dengan membuka lembaran baru. Hidup sebagai seorang anak perantau tidaklah sepahit mana yang aku sangkakan cuma  ada juga perkara yang kurang menyenangkan berlaku di sini tapi semuanya ku biarkan sahaja kerana masa ku masih panjang lagi di sini...semakin dilayan takut naik gila aku jadinya...Aku bersyukur kerana aku tidak keseorangan di sini....kebetulan seorang saudara saya juga turut diterima untuk menuntut di IPTA yang sama denganku...satu kelas pulak tu (^_^).....dan disini juga aku dipertemukan dengan sahabat-sahabatku yang baik dan 'gila-gila' seperti aku juga....
  <---- Inilah muka2 penat selepas jelajah K.L bersama Poh, Stella si baju hijau, syukran..peace....si firdaus yang tengah mengantok dan jurugambar kamisi Melvin hehehe....bergambar tak kira di mana jua except toilet la kan....hahaha


  Selanjutnya..... percutian di kampung salah seorang sahabat...thanks to melvin's family ya....terubat juga rindu di kampung :) Si Angela, Melnia, saya ba itu, Felicia the Angry Bird bersama si cilik Ian n Melove...
 Snap2...sempat berposing....ahahha.....buat muka tebal posing tempat ramai....yang penting ambik gambar...muahahahahaha...

wuhuuuu......swimming time.......best tak terkata tempat ni....melepaskan segala tension2 pasal assignment....


kalau nak diceritakan semua memang takkan habis dan tak bergerakla saya hari ni....nak menjinak-jinakkan diri dengan penulisan selepas ini...harap berjayala....doakan saya ye....hmmm....saya amat bersyukur dipertemukan dengan sahabat2 seperti mereka...banyak lagi yang tiada dalam gambar ni sebenarnya....tapi tak apa.....akan dipertemukan di lain 'post' ye :).....walaupun jauh dimata tetapi sahabat2 lain tetap dalam ingatan terutama rakan2 yang berada di borneo...oh ya....di sini juga ada seorang sahabat baik saya dari kecil hingga lah sekarang...dari 1 kelas tadika yang sama, 1 kelas semasa sekolah rendah dan menengah dan kali ini satu U pula..hehehe....memang tak dapat dipisahkan jauhla....sahabat saya Cristine Teo terima kasih sebab selalu bagi kata2 semangat kat saya..surat yang ditulis olehmu sebelum melangkah masuk dulu daripada saya masih ku simpan...nanti bagi awak tengok balik ye ...hihii...dan sahabat ku Kathy Amalina juga...i miss both of you...susah nak jumpa mesklipun namanya 1 U....sibuk dengan tugas masing-masing....apa2 pun semoga kita berjaya semua.....susah senang kita di rantau orang memberi kekuatan dalam diri kita untuk berjuang demi diri dan keluarga tercinta....



Cukuplah disini sahaja buat kali ini penulisan pertama saya di ruangan blog saya ini..akan cuba diperbaiki di masa akan datang....

No comments:

Post a Comment